Nike Air Max Speed ​​Turf sko ta toppen av banen

Til tross for mine egne problemer med hensyn til L. a. Sportiva Bushido II om ikke-tekniske turstier, jeg gleder meg virkelig til å jobbe inne i bagasjerommet rundt de rette overflatene. Det kan føles langt mer beskyttet og også selvtillit imponerende i forhold til mine egne noen andre sko-sko eller støvler Altra Timp 1. 5, Altra Utmerket noen. 0, L. a. Sportiva Lycan hvis behandlingen blir veldig komplisert. De virkelig Nike Air Max 95-skoene er vel verdt å notere hvor L. a. Sportiva utviklet den spesielle Bushido II angående uslåelig effektivitet og også forsvar mot komplekse overflater. Akkurat som den tidligere modellen med bagasjerommet, har den spesielle Bushido II på ingen måte ment å bli en grei piste cruiser motorsykkelbagasje; det absolutt ble bygget for å Nike Air Huarache Run Ultra sko beholde en person som flytter med sikkerhet om enorme fjelloverflater, selvfølgelig, hvis det stemmer overens med ft., kan det i hvilken karriere veldig bra.

Nike er Nike Air Max 90 Essential Hvit/Rød/Svart/Lilla Sko (AJ1285 106) sannsynligvis de mest kjente organisasjonene angående løpesko eller -støvler, men er fortsatt en noe frisk person på jorden når det gjelder løpesko eller -støvler. Tidligere introduserte det spesielle merkenavnet deres spesielle begynnelsesko eller støvler, den bestemte Wildhorse og Terra Kiger. Den spesielle Wildhorse har vært den første pistolstøvelen jeg kjenner, hoppet inni.

Den spesielle Pegasus trettiseks Piste kan være den siste inkluderingen for å kunne Nike-kolleksjonen angående piste-joggesko. Den spesielle støvelen er basert på stilen til bare en angående Nikes hotteste banesko eller støvler, den spesielle Pegasus. Det spesielle Piste-produktet vil Nike Air Max Speed Turf sko ta toppen av banen din, og også to som har en yttersåle laget for pister. Min partner og jeg har vært glade for å prøve ut denne typen støvel, så mye de som partneren min og jeg snakket med kunne være i stand til å få disse nettopp optimistiske tilbakemeldingene rundt Pegasus trettiseks Piste.

Maddie Hart kritiserer den spesielle Nike Oxygen Focus Pegasus trettiseks Piste angående Tender spot

Maddie Hart jobber i Nike Oxygen Focus Pegasus trettiseks Piste, Gunnison, CORP. Fotografi ganske enkelt av Katie Lyons

Min partner og jeg fikk denne typen støvel rundt mange overflater, og jobbet rundt humpete og også fulle turstier om Crested Butte og også Gunnison, Co, som et resultat av de spesielle turstiene i myke sand i Moab, Ut og også inn til San Gabriel Hills om Los angeles. Jeg trengte Nike Air Max 270 React sko som ble observert kommer fra flere Pegasus trettiseks piste har vært en fantastisk støvel når det gjelder ultra-maraton, derfor satte jeg dessuten disse til den spesielle analysen ganske enkelt ved å sportslige skoene eller støvlene for å få en 50- mil-funksjon utenfor Moab, Ut. Følgende er min egen aksepterer den bestemte Pegasus trettiseks trailens grunnleggende effektivitet, og også hvordan det kommer til og med i nærheten av flere alternativer.